Schimbați-vă stilul de viață daca vreți să slăbiți

0

Începeți să gătiți. Sigurul mod de a controla exact cantitatea de nutrimente și de calorii este să gătiți singuri. Mai ales dacă aveți un regim de scurtă durată. Nu puteți să vă luați o zi de concediu, în timpul căreia să uitați de regim și de programul de exerciții. Dacă ați hotărât să o luați pe acest drum, trebuie să mergeți până la capăt.

  • Va fi mai ușor dacă ați vorbi de acest regim altor persoane sau să aveți alte persoane care să urmeze același regim. Puteți mânca sănătos și face exerciții împreună și puteți de asemenea să vă plângeți împreună.
  • Faceți mai multe exerciții, de la moderat la intens, în fiecare zi. Dacă v-ați obișnuit cu exercițiile moderate, treceți la cele intense. Dacă nu sunteți obișnuit să faceți sport, începeți cu exercițiile moderate. În ambele cazuri, nu uitați să vă hidratați
  • În ambele cazuri, faceți atâtea pauze cât este necesar și gândiți-vă să vă hidratați în permanență cu multă apă.
    • O activitate sportivă intensă arde între 400 și 600 calorii pe oră. Alergările, bicicleta, natația. Jocul de baschet și ridicarea greutăților și chiar grădinăritul sunt recomandate călduros.
    • O activitate sportivă moderată arde între 200 și 400 calorii pe oră. Plimbările, mici activități de grădinărit, dansul, golful, mersul pe bicicletă cu viteză moderată sunt exemple de activități sportive moderate. Faceți cel puțin 30 minute de activități sportive de cel puțin 2-3 ori pe săptămână.

Profitați de cele mai mici ocazii pentru a face sport

Dacă vă uitați la serialul favorit și este pauza de reclame, profitați să faceți câteva abdomene. Când vă așezați la masă, faceți câțiva pași de dans. Aceste lucruri pas stupide, dar aceste mici exerciții vă tonifică mușchii și vă subțiază talia.

  • Chiar dacă sunteți ocupat toată ziua, încercați să faceți două lucruri deodată; plimbați câinele pe distanțe mai lungi ca de obicei sau spălați-vă singuri mașina. Există zeci de ocazii de a face sport în fiecare zi.

Dormiți toată noaptea

Corpul omenesc nu poate funcționa corect fără somn. Somnul permite corpului să se odihnească, să restabilească funcțiile optim și apoi să ardă caloriile pierzând astfel din greutate. Pentru a pierde din greutate în timp scurt, trebuie să dormiți 7 – 8 ore pe noapte.

În timpul somnului se normalizează producția de hormoni, evitând astfel foamea. Acest fapt nu numai că arde caloriile, împiedicându-vă să mâncați, dar va reduce pofta de mâncare și în timpul zilei.

Sfaturi

  • Anduranța este o formă de sport foarte bună. Alergările sau dansul, câteva ore pe zi, fau miracole.
  • Pentru ca rezultatele să fie vizibile, trebuie să faceți multe exerciții. Pare greu la început, dar odată ce începeți, nu o să vi se mai pară la fel de greu.
  • Faceți fotografii pe măsură ce perioada de slăbit avansează, pentru a vedea progresele făcute. Nu o să observați schimbările făcute doar privindu-vă în oglindă, dar comparând fotografiile, veți vedea diferența.
  • Programați-vă mesele.
  • Gândiți-vă la silueta pe care o veți avea la sfârșitul programului de slăbire. Acest lucru vă va ajuta să continuați, respectând regimul alimentar și programul de exerciții pe care îl puteți îmbunătăți
  • Puneți fotografiile celebrităților sau ale manechinelor celebre la vedere pe frigider sau pe pachetele cu dulciuri. Astfel, când veți dori ă luați un pachet cu dulciuri din dulap, veți vedea fotografiile unor persoane subțiri și veți renunța la dulciuri pentru un pahar cu apă.
  • Vorbiți cu un medic sau cu un antrenor sportiv pentru a obține mai multe sfaturi asupra felului în care puteți pierde cât mai multe kilograme în cel mai scurt timp.