Sănătatea stă în conținutul din farfurie

0

Sănătatea stă în conținutul din farfurie! O dietă sănătoasă și echilibrată favorizează organismul și vă ajută să vă

îmbunătățiți sănătatea.

Ce să vă puneți pe farfurie? Urmați ghidul …

 

Pariați pe fructe și legume.

O dietă sanatoasă plină de beneficii pentru sanatate incepe cu consumul a 5 fructe si legume pe zi.

În timpul verii, tuturor ne plac farfuriile care conțin alimente colorate și ușoare. Răsfățați-vă cu o mulțime

de salate și beneficii pentru sănătate.

Cu toate acestea, aveți grijă cu dressingurile/sosurile pentru salată care pot fi foarte calorice și conțin

multe produse grase.

Mai bine pentru o dietă sanatoasă și o farfurie cu multiple beneficii, să vă multumiți cu un dressing de masline de

masline si oțet pentru a adăuga un plus de gust salatei.

 

Alimente sănătoase: optați pentru  alimente bio

Mâncarea ecologică este bună pentru sănătatea ta. Nu există nimic mai sănătoas și echilibrat decât  o farfurie de

fructe și legume organice sezoniere

pentru o dietă sănătoasă și o îngrijire pe termen lung. Pe lângă beneficiile pentru sănătate, produsele ecologice

limitează substanțele chimice.

Să mergem organic!

 

Cina: lejeră – porții mici

Pentru o dietă sănătoasă cina trebuie să conțină mâncăruri foarte ușoare, cu alimente ușor digerabile.

Carnea nu este ușor de digerat și este, prin urmare, alungată de pe farfuria dvs.

Alegeți o oră fixă pentru a nu perturba sistemul digestiv.

 

Atenție la diete

Dietele care nu sunt prescrise de un medic pot fi periculoase. Eliminand alimente din farfuria ta, te expui la

deficiențe și astfel apar consecințele asupra sănătății tale. Privarea de alimente nu este o soluție.

Alimentația sănătoasă dvs. trebuie să conțină fructe și legume, un produs lactat și alimente amidonice.

O porție de carne (de preferință albă) sau pește pe zi este suficientă pentru a vă satisface nevoile zilnice

de proteine ​​animale.

Mâncați încet și mestecați cu atenție mâncarea. Acest lucru vă va ajută sistemul digestiv și vă va ajută

să vă simțiți mai plini.

 

Evitați a ronțăi între mese!

A avea o dietă sănătoasă și echilibrată care vă ajută sănătatea este

o chestiune de bun simț. Regulile sunt simple: mâncați ușor și variat,

asigurați-vă că farfuriile dvs. conțin produse naturale mai degrabă decât

mâncăruri industriale cu adaos de zahăr și optați pentru fructe și legume sezoniere,

de preferință organice. A fii sănătos depinde de tine!