Reguli de bază pentru pierderea în greutate

0

Puteți pierde câteva kilograme în două condiții: schimbați-vă obiceiurile alimentare și creșteți-vă activitatea fizică. Dacă nu practici astăzi un exercițiu fizic, nu trebuie neapărat să faci sport, dar o plimbare zilnică pe jos, poate face minuni.

Atenție! Dacă trebuie să slăbești cinci kilograme sau mai mult, consultă un medic sau un nutriționist pentru că ai nevoie de monitorizare periodică.

Reguli de bază pentru pierderea în greutate
Pentru a vă schimba dieta, este necesar să reduceți moderat aportul caloric, adică mai întâi grăsimile și zaharurile rapide.

  • Nu săriți mesele, mai ales micul dejun care trebuie să rămână copios. Faceți o masă ușoară seara;
  • Nu mâncați nimic în afară de mese. Dacă vă este foame între mese, beți un pahar mare de apă, cafea sau ceai fără zahăr. Consumați apa cu 30 de minute înainte de masa. .
  • Continuați să mâncați alimente amidonice la fiecare masă: paste, orez, cartofi sau pâine. Acestea oferă un sentiment de sațietate și oferă energia de care aveți nevoie, precum fibrele. Secretule consta în porție. Pe de altă parte, combinația acestora cu: sosuri de grăsimi, unt, brânză, smântână proaspătă etc. , dauneaza atata sănătății cât și greutății. Prin urmare, este necesar să se consume aceste alimente amidonice singure sau cu un condiment fără zahăr sau grăsime;
  • Eliminați băuturile răcoritoare zaharoase;
  • Eliminați alcoolul și berea (considerat aliment). Puteți continua să beți vin, de preferință roșu, limitându-vă la maxim 100 ml pe zi;
  • Evitați să mâncați în afara casei dvs., deoarece este mai greu să vă controlați dieta.
  • Alegeți carne slabă și concentrați-vă pe păsările de curte fără piele, pește și crustacee;
  • Ferește-te de grăsimile ascunse: evită toate cărnurile cu sos, cârnați grași, gratine bogate în lapte, unt sau smântână, produse de patiserie, dulciuri și ciocolată, înghețată, prăjituri aperitivele;
  • Mâncați legume după bunul plac și sub toate formele lor: crude, fierte, în supă;
  • Mănâncă două fructe pe zi, dar nu mai mult; Evitați consumul lor seara.