Constipație? 5 remedii naturiste de real ajutor

0

Pentru a lupta împotriva constipației, există multe medicamente pe piață, dar se pot găsi, de asemenea, remedii naturale care sunt profitabile.
Vă invităm să aflați mai multe despre tratamentele naturale pentru constipație de plante.

Exerciţii fizice
Mersul pe jos, jogging-ul, ciclismul sau chiar un sport definit poate stimula partea inferioară a sistemului digestiv și astfel poate expulza scaunul.

Prune uscate
Prunele sunt bogate în fibre, ceea ce ajută la stimularea tranzitului intestinal. Dar au un alt beneficiu: o substanță numită dihidroxifenilizatină care stimulează contracția musculară.

Kiwi
Bogat în fibre, acest fruct are un efect laxativ natural. Un studiu din 2013 a susținut fructele de kiwi ca un laxativ natural, care ar îmbunătăți de fapt golirea gastrică.

Cafea
Un studiu din 2006 sugerează că prezenta cafelei în dieta zilnica poate ajuta la evacuarea scaunelor. Un alt studiu din 2015 sugerează că un aport de cafeina poate reduce timpul de defecare la persoanele care au suferit o intervenție chirurgicală intestinală. Este recomandat consumul acesteia după un pahar de apa pe stomacul gol.

Mecanismul nu este clar, dar consumul unei căni de cafea poate ajuta persoanele care au probleme astfel de probleme.

Inul și uleiul de măsline
Un studiu  a arătat un efect al acestor uleiuri în tratamentul constipației. O lingură de suplimente alimentare ar ajuta la limitarea constipației.

Semințele de in înmuiate în apă timp de câteva ore au, de asemenea, un efect interesant împotriva constipației, datorită mucilagiei lor.

Apa bogată în magneziu
Constipația se datorează adesea lipsei de lichid în organism. Când sunteți constipați sau pentru a evita acest fenomen, este recomandat să beți mult, sub formă de apă, ceaiuri din plante, bulion, supă.
La nivelul apei, concentrați-vă pe cei bogați în magneziu, cum ar fi Hepar, care ajută la stimularea mușchilor implicați în evacuarea scaunelor.

În rezumat: ce să mănânci atunci când este constipat?
Când te confrunți cu acesta problema, primul lucru de făcut este să te hidratezi mai mult favorizând apele bogate în magneziu.

În al doilea timp, trebuie să creștem fibra din dieta: consumăm mai multe fructe (de preferat kiwi și prune), legume, cereale integrale și leguminoase.

Crește-ți puțin activitatea fizică, făcând exerciții, nu neapărat sport: încearcă să mergi puțin mai mult, de exemplu, astfel încât mușchii să fie stimulați.