Care sunt alimentele ce “taie” pofta de mâncare?

0

Toată lumea se poate menține în formă și sa aibă greutatea ideală prin adoptarea unui stil de viață sănătos. Cu toate acestea, pofte exista, iar ronțăitul dintre mese promovează creșterea în greutate și obezitatea. Cel mai bun mod de a calma acest apetit este să includeți alimente sățioase în mesele zilnice. Acestea se caracterizează prin efectul fibre, proteine ce vor limita astfel gustările dintre mesele principale. Pentru a evita ronțăitul dintre mese și pentru a reduce aportul de calorii, puteți consuma supresoare de apetit. Iată o listă a celor zece alimente cele mai eficiente pentru a reduce foamea.

Apă
Sursa vieții, apa este, de asemenea, un excelent suprimant al apetitului. Apa este un element indispensabil pentru supraviețuirea ființelor umane. Multe studii sugerează consumul de apă înainte de mese reduce semnificativ foamea. Drept urmare, mâncăm mai puțin. Într-adevăr, apa are o putere sățioasa. Astfel, limitează cantitatea de alimente consumate. Adesea creierul uman confundă senzația de foame cu setea.

Cafea
Cafeaua este una dintre cele mai consumate băuturi din lume. Într-adevăr, cafeaua are multe virtuți. Este o băutură pe bază de cafeină, cunoscută ca stimulent al sistemului nervos și al metabolismului. Cafeaua ajută la reducerea somnului și a oboselii. Te poate ajuta să slăbești datorită efectului său de diminuare a apetitului. Astfel,  te ajută să reziste diferitelor tentații, inclusiv gustarea dintre mese.

Portocale amare
Portocalul amar a fost folosit de secole de medicina tradițională chineză pentru a trata diverse afecțiuni digestive. Acest fruct conține o substanță numită synephrine. Acesta din urmă are rolul de a reduce apetitul, dar crește și metabolismul. Este indicat să nu consumi portocale amare cu produse care conțin cofeină.

Schinduf
Schinduful, denumit și fân grecesc este folosit în mod regulat pentru a condimenta o farfurie. Semințele sunt bogate în nutrienți și saponine. Deși este folosit pentru a stimula senzația de foame, Schinduful are și capacitatea de a o reduce. Datorită fibrelor sale insolubile și solubile esențiale pentru organism, deține mai multe virtuți. Păstrarea siluetei dvs. devine mai ușoară, deoarece încetinește absorbția grăsimilor și a carbohidraților. În plus, reduce colesterolul rău și controlează pofta de mâncare.

Ouă
Majoritatea gospodăriilor mănâncă o medie de un ou în fiecare dimineață la micul dejun. Este un aliment cu conținut scăzut de calorii (aproximativ 70 de calorii), dar bogat în proteine. Durează mult timp pana ce acesta este digerat. Oferă senzația de sațietate pentru a bloca foamea timp de câteva ore.

Guarana
Guarana este originară din pădurea Amazon, unde a fost folosită de aproximativ 3000 de ani ca suprimant al apetitului. Acest aliment facilitează digestia și reduce balonarea. Fructele arbustului au o doză mare de cofeină care favorizează eliminarea grăsimilor și stimulează metabolismul. Ferește-te de consumul său, guarana poate cauza într-adevăr tulburări de somn și probleme cardiace.

Tofu
Tofu este bogat în proteine ​​complete din lumea plantelor. Face parte din  lista alimentelor ce diminuează apetitul deoarece proteinele pe care le conține sunt digerate lent. Această proteină vegetală are un conținut scăzut de calorii și grăsimi saturate. Multe proteine din Tofu se combină cu izoflavona pentru a reduce foamea și pofta de mâncare.

Ceai verde
Ceaiul verde este o băutură apreciată pentru proprietățile sale antioxidante. Atunci când faceți dieta, se recomandă consumul de ceai verde. Într-adevăr, ceaiul ajută la senzația de sațietate care face a renunța la toate încercările de a gusta. Ceaiul verde este un aliment foarte scăzut în calorii. Prin urmare, este un suprimant puternic și natural al apetitului pentru a ajuta la pierderea kilogramelor.

Merele
Mărul are un conținut scăzut de calorii și a fost folosit pentru a tăia foamea mult timp. Consumul său promovează senzația de sațietate datorită pectinei și fibrelor solubile care o compun. Odată ajunși în stomac, pectina se umflă și dă impresia de sațietate. Acest aliment cu conținut scăzut de calorii facilitează și tranzitul intestinal. Trebuie știut că durata mestecării calmează pofta de mâncare. În plus, datorită conținutului redus de calorii, mărul reduce prezența colesterolului în intestine. Merele sunt, prin urmare, gustări extrem de recomandate.

Suc de legume
Pentru a mânca mai puțin, încercați să beți un suc de legume bun, cu câteva minute înainte de masă. Sucul de legume poate ajuta la reducerea foamei și la limitarea gustării. Cele mai bune sunt cele de culoare verde. Sucul de legume vă permite să mâncați mai puțin și să slăbiți.