6 alimente care stimulează activitatea creierului

0

Cum îți este memoria? Dar rezistența la stres? Ai probleme de concentrare? Dacă da, poate că nu aveți obiceiuri de viață adecvate, iar creierul dvs. are nevoie de puțină energie și de o nutriție mai bună. Aici vă oferim reguli simple prin care puteți  stimula creierul.

Importanța dietei și sănătății creierului nostru
Trebuie să vă amintiți o informație importantă despre creier. Este unul dintre cele mai mare consumator de energie: aproape 20%. De aceea, trebuie să fim atenți la alimentele pe care le consumăm, care stimulează creierul pentru a îmbunătăți circulația sângelui prin evitarea trombilor.

Un exemplu flagrant de obicei alimentar neadecvat este debutul dimineții fără a lua micul dejun.

Acest lucru provoacă dificultăți de concentrare. În plus, vom începe să simțim dureri de cap.

Acest lucru trebuie luat în considerare, la fel cum este important să știm ce alimente permit creierului nostru să fie mai activ, mai sănătos, mai tânăr. Vrei să afli mai multe? Ia act de acele alimente care stimulează creierul.

  1. Ovăzul

Ovăzul este ideal pentru creierul dvs. și puteți mânca atât cât doriți, de la forma sa naturală până la forma sa lichidă, apa de ovăz foarte sănătoasă.

Conține multe proteine ​​și aminoacizi care sunt minunate pentru creier, pe lângă grăsimile nesaturate, vitaminele B1, B3 și E, acid folic, potasiu, seleniu, fosfor, magneziu … o minune.

Pe lângă îmbunătățirea funcției creierului nostru, în special prin stimularea memoriei, este excelent pentru sănătatea inimii și digestie.

2. Bananele

Este bogată în glucoză, esențială pentru a aduce energie creierului nostru, conține mai multe vitamine B6, acid folic și minerale precum magneziu esențial, calciu, fosfor și potasiu.

Este un aliment foarte energic și sănătos, care, în plus, conține fibre solubile care favorizează mișcarea intestinală, evitând astfel constipația. Și nu pierdeți din vedere acest fapt: este atât de bogat în vitamina B6 încât ne îmbunătățește memoria și buna dispoziție.

Încă un sfat: nu este potrivită pentru persoanele cu diabet.

3. Brocoli
Una dintre cele mai sănătoase și recomandate legume. Brocoli este unul dintre aceste crucifere minunate, cum ar fi conopida, varza de Bruxelles, bogate în proteine, fibre, vitamine A, C, E și K, precum și vitaminele B bune.
Așa se face că aceste comori ce conțin  vitaminele B3 și B6 sunt excelente pentru îngrijirea și stimularea memoriei noastre. O sugestie, este mai bine să mănânci brocoli aburit sau crud, astfel, ne transmit atât de mult proprietățile lor și stimulează creierul.

4. Nucile 

Probabil că o știați deja. Nucile sunt fructele uscate pe care medicii le recomandă sănătății noastre, pentru a îmbunătăți nivelul de colesterol și pentru a stimula capacitatea creierului nostru.

Dar care este secretul lor? Conțin acizi linolenici, omega-3, fibre, vitamine B1, B2, B3, B6, acid folic, magneziu, cupru de seleniu, flavonoide și, bineînțeles, vitamina E.

Sunt sănătoase pentru inimă și creier și mănâncă doar 3 sau 4 pe zi, nu mai mult, deoarece au un indice caloric destul de ridicat.

5. Peștele albastru, atât de sănătos

Cât pește consumi pe săptămână? Peștele albastru este indispensabil. Acest aliment este atât de recomandat datorită grăsimilor sale esențiale polinesaturate, cum ar fi omega-3, care sunt atât de necesare pentru sănătatea inimii și a creierului.

Ideal ar fi să consumi pește albastru de 3 până la 4 ori pe săptămână. Întreaga familie ar trebui să o mănânce: copii și părinți.

6. Ciocolata

Delicioasă, benefică, dar este clar că trebuie consumată cu moderație și echilibru. NU UITA: cu cât conține mai multă cacao, cu atât este mai sănătoasă.

Se spune că trebuie să consumi o cantitate mică de ciocolată neagră pe zi. Este un excelent antioxidant și conține vitamine de potasiu, calciu, magneziu și B.

Dacă mâncăm regulat fără exces, vom aduce nutrienți foarte sănătoși pentru inima și creierul nostru. Doar o mușcătură din această este suficientă pentru a simți imediat efectul endorfinelor care ne aduc bunăstare, aceste elemente care secretă creierul atunci când ne simțim bine sau ne hrănim corect.

Nu vă îndoiți, pentru a reuși să obțineți un creier mai activ, sănătos și tânăr, încercați întotdeauna să consumați aceste alimente. În plus, nu neglijați activitățile fizice  și mentale. Și aveți grijă să vă dezvoltați curiozitatea, să citiți, să vă stimulați interesele și să vă minunați de viață.

O motivație bună, dorința de a învăța lucruri noi și o dietă adecvată pot face multe pentru sănătatea cerebrală.