Schimbați felul în care vă alimentați pentru a pierde în greutate

0
  • Mâncați la toate mesele. Puteți fi tentat să săriți peste micul dejun sau chiar peste masa de prânz într-o zi, dar nu cedați acestei tentații. Un post prelungit poate antrena o pierdere musculară și alte probleme de sănătate, dar poate face pierderea în greutate și mai dificilă. Când corpul nu este hrănit destul, începe automat să înmagazineze calorii arzând grăsimile mai încet. Puteți pierde mult în greutate în primele zile, dar după două săptămâni veți lua înapoi kilogramele pierdute.
     
  • Excepția de la această regulă este programul controlat de post cu intermitențe. Acest de la televizor și gen de regim constă în a nu mânca nimic timp de 8 la 25 de ore, apoi consumul câtorva calorii. Chiar și acest tip de regim poate fi eficace, dar să-l faceți numai dacă aveți acordul medicului de familie. Dacă nu îl urmați corect, puteți să ajungeți la creșterea în greutate, corpul având tendința de a înmagazina grăsimi.
     
  • Nu mâncați după un anumit moment al zilei. Numeroase persoane pierd în greutate cu un regim programat. Numeroase persoane pierd ]n greutate cu un regim programat. Aceasta înseamnă că nu mănâncă după ora 19 sau 20. În general consumul alimentelor seara este nociv pentru că persoana își împarte atenția între emisiunile de la televizor și prietenii care vin în vizită. Toate acestea pot fi grele din punct de vedere emoțional dar rezultatele sunt vizibile.
     
  • Trebuie să fiți înțelegătoare cu voi înșivă. Urmați regimul 5-6 zile pe săptămână. Ieșiți cu prietenii, dar asta nu înseamnă că puteți să faceți orice. Opriți-vă la un singur pahar de vin și câteva înghițituri, nu devastați bufetul.
     
  • Numărați caloriile. Ideea este că pierderea în greutate este legată de aportul sau pierderea de calorii nu prea mai este la modă. Corpurile diferă de la sportul sau pierderea de calorii nu se fac la fel. Acestea fiind zise, socotiți caloriile pe care le absorbiți în fiecare zi. Dacă reușiți să mențineți echilibrul, recompensați-vă cu o tabletă de ciocolată neagră sau o bucățică de piept de pui. Nu exagerați, dar evitați să vă simțiți privat de toate.
  • Echilibrul înseamnă că ați consumat atâtea calorii câte ați câștigat. Cu alte cuvinte, cu cât faceți mai muște exerciții fizice, cu atât puteți mânca mai mult. Veți slăbi atunci când veți consuma mai puțin decât veți arde. În medie, o persoană trebuie să ardă 3500 calorii în plus față de cele pe care le-a consumat pentru a pierde 500gr. Pentru a pierde 10kg în 2 săptămâni, trebuie să pierdeți aproximativ 700gr pe zi, ceea ce înseamnă 5000 de calorii în plus față de ce ardeți în fiecare zi. Este foarte greu.
     
  • Controlați porțiile. Nu este im portant numai ce mâncați ci și cât mâncați. Chiar și alimentele cele mai sănătoase trebuie consumate cu moderație. Începeți prin a folosi farfurii cât mai mici, tacâmuri mai mici șu nu vă grăbiți la masă. Citiți cu atenție etichetele și verificați detaliile dacă nu sunteți sigur.
    • Pentru a evita transformarea unui pumn de nuci întrun pachet întreg, măsurați cantitățile. Când vă este foame, luați pachetul care conține exact porția la care aveți dreptul, nu mai mult.