Cum scăpăm de grăsimea abdominală

0

Abdomenul este una din zonele corpului nostru care are tendința de a acumula surplusul de grăsime, consecință a unei alimentații proaste și a unui stil de viață sedentar. După ce grăsimea s-a localizat, este foarte greu să o eliminăm. Pentru a avea un abdomen plat. Este nevoie de o schimbare totală a stilului de viață.

Eliminarea grăsimii abdominale cere multe eforturi și o disciplină severă pentru a obține rezultate bune. Dacă sunteți dispus să faceți un efort în acest sens, nu săriți peste cele trei etape cheie pentru a obține un abdomen plat în scurt timp.

Prima etapă: începeți ziua cu exerciții, beți multă apă.

  • Sub nici un pretext, nu săriți peste micul dejun, fără aceasta masa, metabolismul încetinește si face ca eliminarea grăsimii să fie și mai dificilă
  • Începeți ziua cu un pahar cu apă călduță si zeamă de lămâie.
  • Faceți exerciții cardiovasculare timp de o jumătate de oră, pentru că în acest timp corpul v consuma ca și combustibil caloriile care sunt deja acumulate în corp.
  • După exerciții, odihniți-vă un pic, apoi luați un mic dejun sănătos și bogat în fibre.

A doua etapă: ultimul aliment pe care îl consumați într-o zi

  • Este foarte important să mâncați ceva ușor seara, cel puțin cu trei ore înainte de culcare. Acest fapt evită să punem organismul la lucru suplimentar pentru digestie. În timp ce dormiți, metabolismul nu este la fel de activ ca în timpul zilei, insuficient pentru arderea caloriilor. Ideal este să mâncați ceva ușor, cu puține calorii și mai devreme față ora de culcare.

A treia etapă: faceți abdomene

  • Unul dintre punctele cheie pentru arderea grăsimilor abdominale este fără îndoială realizarea exercițiilor numite abdomene.
  • Sunt necesare mai multe sesiuni de abdominale, în diferite serii, în timpul zilei.
  • Aceste exerciții vă ajută să ardeți grăsimile abdominale, să tonificați abdomenul pentru a obține aspectul pe care îl doriți atât de mult.
  • Beneficiile acestor exerciții sunt importante, ele cresc metabolismul și stimulează consumul caloric zilnic.

Cum se fac exercițiile abdominale de bază?

  • Cu spatele sprijinit de o suprafață tare puneți mâinile sub cap și îndoiți genunchii, menținând picioarele pe podea.
  • Păstrând această poziție, ridicați-vă încet folosind mușchii abdominali în timp ce va sprijiniți cu dosul de sol.
  • Apoi, aplecați-vă încet, respirând profund și repetați exercițiul de 20-25 de ori, odihnindu-vă 90 de secunde între serii.
  • Încercați să faceți 2-3 sesiuni de 20-25 abdominale.

Este foarte important să simțiți presiune pe mușchii abdominali și nu pe gât. Dacă resimțiți o durere la gât sau în spate, aceasta înseamnă că aveți o poziție greșită.

Veți simți mușchii lucrând mai ales atunci când ajungeți la sfârșitul unei sesiuni. Dacă nu sunteți obișnuit să faceți abdomene, începeți cu 10 și creșteți treptat până când ajungeți la numărul recomandat.

Important: Nu exagerați cu abdomenele pentru că veți obosi și nu veți obține rezultatele dorite.

Chiar dacă aceste trei etape sunt fundamentale pentru obținerea unui abdomen plat si fără grăsime, este important să le completați cuc o alimentație echilibrată, bogată în fructe, legume, cereale și apă.

De fapt, pentru a obține cele mai bune rezultate puteți să vă pregătiți sucuri sau infuzii care vă vor ajuta să ardeți grăsimea abdominală.

După cum vedeți, obținerea unui abdomen plat nu este imposibilă și cere numai constanță și răbdare.

Țineți seama de faptul că rezultatele nu sunt imediate și ca trebuie să vă respectați cu rigurozitate programul și noile obiceiuri pentru a obține un abdomen plat.

Vestea bună este că aceste trei etape simple vă vor ajuta să ameliorați calitatea vieții și să vă simțiți mai sănătoși.