Cum să pierzi 10 kg în două săptămâni

0

10 kg înseamnă foarte mult pentru două săptămâni. Chiar dacă și pastilele de slăbit fac parte din soluțiile la care recurg persoanele care doresc să slăbească foarte repede, există și soluția schimbării obiceiurile alimentare și a obiceiurilor în general, ceea ce este mult mai sănătos. Este important să observăm că un regim permite pierderea greutății nu este ceva obișnuit și trebuie să cereți părerea medicului de familie înainte de a-l urma. Trebuie să observați că independent ce sugerează acest articol nu este posibil să pierdeți 10 kg în două săptămâni fără a atenta serios la sănătatea dumneavoastră.

Dacă doriți să pierdeți 20kg de grăsime în două săptămâni, trebuie să ajungeți șa un deficit de 4500kcal pe zi, ceea ce înseamnă să nu mâncați nimic timp de 2 săptămâni și să alergați 25km pe zi (în practică este suficient să alergați 8km pe zi fără să mâncați nimic, pentru că o parte din pierderea de greutate va fi formată din apă și mușchi).

Pasul 1:  Schimbați alimentația

Beți numai apă. Apă curăță sistemul, elimină excesul de toxine și vă ajută la pierderea greutății. În plus, apa nu conține nici o calorie ceea ce ne determină să o alegem evitând băuturile dulci. Dacă vă decideți să beți numai apă, șansele de a pierde din greutate se vor multiplica. Dacă aveți poftă să beți ceva cu gust din când în când, atunci beți ceai neîndulcit.

  • Trebuie să respectați acest sfat 24 de ore din 24, 7 zile din 7, nu numai înainte de a face exerciții. Puteți să beți și o ceașcă de cafea neagră (sau cu puțin lapte degresat). Cofeina vă va stimula și vă veți putea concentra mai mult la exerciții.
  • S-a dovedit că apa poate să crească metabolismul aducând și un sentiment de sațietate. Studiile recente au arătat că 2 pahare de apă pot să crească metabolismul 40% timp de 15 la 20 de minute. Persoanele care au participat la această luptă au pierdut aproximativ 8 kg într-o perioadă de 3 luni bând doar apă.

Pasul 2.

Eliminați produsele fast-food din regimul alimentar. Complet. O persoană care urmează un regim alimentar standard poate să nu reziste în fața tentațiilor fast-food-ului o dată sau de două ori fără consecințe majore. Dar când vă fixați ca obiectiv o pierdere rapidă în greutate, trebuie să uitați cu desăvârșire de fast-food. Evitați alimentele grase și pe cele care conțin zahăr.

  • Evitați alimentele grase și pe cele care conțin mult zahăr. Stați departe de tot ce este pe bază de paste, fript, învelit în ciocolată, învelit sau umplut cu produse zaharoase, sau alimente conservate.
  • Citiți cu atenție etichetele. Chiar alimente ca iaurtul sau barele de cereale pot conține zahăr. Deși multe persoane consideră că aceste alimente sunt sănătoase, nu este totdeauna adevărat.

Pasul 3.

Schimbați alimentația.

3.1 Evitați glucidele albe. Toate alimentele cum ar fi pastele sau biscuiții sunt pline de glucide simple care sunt făcute din zahăr deghizat. Aceștia fac să crească cantitatea de insulină, ajută la stocarea grăsimii și vă îngrașă. Dacă doriți să slăbiți, numai consumați glucide industriale, ceea ce înseamnă fără orez alb, fără pâine si fără cartofi, fără biscuiți, prăjituri, gogoși, chipsuri sau înghețată.

  • Cel mai bine este să nu mai mâncați glucide absolut de loc. Să fim cinstiți: este imposibil să pierzi 10kg în 2 săptămâni. Pentru a duce corpul în stare de cetoză (adică în starea în care corpul se hrănește cu grăsimea stocată și nu cu glucogen, pentru că nu mai există) trebuie să diminuați drastic cantitățile de glucide absorbite,