Alimente care ajută la topirea grăsimii abdominale

0

Este necesar să luăm patru mese pe zi. Idealul este sa mâncam cantități mici. Mărul este un fruct care ajută la arderea grăsimilor, de aceea este bine să mâncăm două sau trei pe zi. În plus, este bine venit un suc de mere dimineața la micul dejun.

Zona abdomenului este, fără îndoială, partea cea mai critică a corpului nostru. Grăsimea se acumulează acolo fără să ne dăm seama, rupând echilibrul dimensiunii taliei. Ce putem face? Vă recomandăm să includeți următoarele alimente în regimul alimentar. Cu puțin efort, veți reuși.

Recomandări pentru arderea grăsimii de pe abdomen

Obiceiurile greșite, sedentarismul și o alimentație greșită pot produce acumulări de grăsime pe abdomen. După cum știm, nu există miracole, un abdomen perfect cere sacrificii și nenumărate eforturi. Sacrificiile înseamnă evitarea unor mâncăruri care provoacă retenția de apă și stochează grăsimile. De aceea vă facem câteva recomandări.

  • Beți doi litri de apă pe zi, plus sucuri naturale
  • Eliminați faina rafinată, dulciurile, fast-food-urile
  • Eliminați sarea care este principala cauză a retenției de apă
  • Faceți zilnic exerciții. Faptul că mergeți pe jos 30 minute face minuni pentru sănătatea Dvs. Nu ezitați să faceți câțiva pași în plus zilnic.
  • Nu uitați ca a urma un regim nu înseamnă să nu mai mâncați Aveți nevoie de patru mese zilnic: micul dejun este foarte important, dejunul, o mică gustare și cina. Idealul este să mâncați zilnic la aceeași ore. În mici un caz nu săriți peste micul dejun și masa de prânz.

Alimentele care ard grăsimile de pe abdomen

  1. Merele. Cum ar fi să începeți ziua cu un măr delicios? Excelent, este o idee recomandată de medici și de nutriționiști, un mod potrivit de a începe ziua și poate fi completată cu un castronel de cereale. Motivul pentru care merele sunt bune pentru arderea grăsimilor este acela că ele sunt compuse din nutrienți bogați în vitamina C, flavonoide și beta-caroten. Trebuie ținut cont de un fapt: pentru a arde grăsimile, trebuie mâncare două – trei mere pe zi. Este foarte bine să pregătiți un suc natural de mere pentru dimineață și să mai mâncați unul întreg. Un suc de mere amestecat cu o sfeclă este perfect pentru micul dejun. Sunteți gata?
  2. Bananele. Bananele au 75 la 130 calorii. Sunt pline de potasiu, calciu, magneziu și vitamine. Este ca o băutură miraculoasă într-un fruct, o resursă ideală pe care trebuie să o folosiți cel puțin o dată pe zi. Consumul de banane în regimul alimentar vă va ajuta nu numai să pierdeți grăsimea dar și la ameliorarea sănătății. Nu uitați. O banană este recomandată la prânz sau după-amiaza, când simțiți că vi se face foame. O banană este sățioasă și vă va aduce numeroase vitamine care vă vor permite să vă continuați sarcinile zilnice în cele mai bune condiții.
  3. Țelina. Nici țelina nu poate lipsi din regimul nostru alimentar. Este o legumă care ajută la pierderea grăsimii. Se potrivește foarte bine cu multe feluri de mâncare și este delicioasă sub toate formele. Conține multă vitamina C, calciu, iar una din calitățile sale principale este chiar aceea că vă ajută să pierdeți în greutate. Ce ar fi să încercați chiar azi să o folosiți dacă nu ați făcut-o deja.
  4. Fructele de mare. Este posibil să fie cam scumpe și nu este economic să fie consumate des, dar vă recomandăm să le mâncați o singură dată pe săptămână. Fructele de mare au un tip de grăsime mono-saturată care ne ajută să evităm acumularea de grăsimi, sunt foarte sănătoase și bogate în omega 3. Gătiți-le și veți avea mâncare bogată în vitamine și minerale.

 

Există și alte alimente care ajută la arderea grăsimii de pe abdomen, cum ar fi roșiile, cireșele, murele sau avocado. Important este să nu treacă o zi în care să  nu mâncați fructe și legume proaspete.